مدارک ویزای باکو

در مطالب قبلی به این موضوع اشاره شد که برای اخذ ویزای باکو چگونه می توان اقدام کرد و انواع ویزای های آن را نیز مورد بررسی قرار دادیم، حال در این مطلب قصد داریم به بررسی مدارک مورد نیاز برای اخذ ویزای آذربایجان بپردازیم. ویزا یونایند در زمینه اخذ ویزای باکو بیش از یک دهه تجربه دارد و شما می توانید در سریع ترین زمان ممکن و با کمترین هزینه ویزای خود را دریافت نمایید.

نحوه اخذ ویزای باکو

خوشبختانه به منظور اخذ ویزای آذربابجان یا همان باکو نیازی نیست که به سفارت این کشور مراجعه نمایید تنها کافیست وارد سایت سفرهالیدی شده و با ورود به قسمت اخذ ویزای باکو ویزای خود را دریافت نمایید. ویزای این کشور به سه دسته ویزای عادی باکو، ویزای فوری باکو و ویزای لیبل دار باکو تقسیم می شود و اگر قصد سفر به این کشور را داشته باشید با ارائه مدارکی که در ادامه به آن اشاره خواهیم کرد می توانید ویزای این کشور را دریافت نمایید.

مدارک مورد نیاز برای اخذ ویزای باکو

به منظور اخذ ویزای عادی و یا فوری باکو تنها به تصویر پاسپورت شما با 6 ماه اعتبار نیاز است و همچنین برای اخذ ویزای لیبل دار باکو می توانید با ارائه اصل پاسپورت با 6 ماه اعتبار به همراه 2 قطعه عکس ویزای خود را از ویزایونایتد دریافت نمایید. در این بین افرادی که تابعیت ندارند و جز اتباع خارجی محسوب می شوند و همچنین سن آنها کمتر از 18 سال است و قصد سفر به این کشور، بدون والدین خود را دارند می بایستی کپی گواهی تولد و یا اجازه رسمی والدین خود را ارائه دهند.

چرا ویزایونایتد

همان طور که ملاحظه کردید برای سفر به آذربایجان نیازی به ارائه مدارک خاصی و یا ترجمه آن نیست و شما می توانید ویزای فوری آذربایجان را در طی 3 ساعت دریافت نمایید. در ضمن این ویزا نیازی به مراجعه حضوری ندارد و شما می توانید هزینه ویزای خود را به صورت آنلاین پرداخت نمایید. به منظور کسب اطلاعات بیشتر با شماره های دفتر ویزا یونایتد تماس گرفته و سوالات خود را از ما بپرسید.

اخذ ویزای آنلاین باکو

تماس با ما

10 / 10
از 29 کاربر
ارسال نظر
مصطفی : تشکر
4 0
با سلام بنده برای نوروز 97 از طریق این سایت برای ویزا باکو اقدام کردم که در کمترین زمان ممکن کمترین هزینه برای خانواده ام ویزا گرفتند و بدون هیچ مشکلی از طریق تلگرام برام فرستادن که پرینت گرفته و در این کشور اقامت کردیم. با تشکر
مدیریت : پاسخ
4 0
سلام سپاس از شما دوست عزیز. افتخار داریم که بتوانیم خدمات ویزا را به هموطنان گرامی ارائه بدهیم .
حجت : مدارک ویزای باکو
0 0
برای ویزای لیبلی آذر بایجان چه مداری لازم دارید؟
مدیریت : پاسخ
0 0
سلام جهت ویزای آذربایجان(باکو) عکس رنگی 3*4 و اصل پاسپورت نیاز هست. و برای ویزای الکترونیک فقط اسکن پاسپورت نیاز هست.
عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :